E-commerce

Jakie są najlepsze sposoby na promocję sklepu online?

Jakie są najlepsze sposoby na promocję sklepu online?

Warto wiedzieć, że osoby prowadzące sklepy online mają obecnie ogromne możliwości, by promować swój biznes. Godny uwagi jest fakt, że obecnie istnieje mnóstwo darmowych sposobów.

Przeczytaj poniższy artykuł o sposobach na promocje sklepu online, a jeśli masz wątpliwości wejdź na portal bestsellers.pl, gdzie opublikowano kilka argumentów na to że powinieneś promować własny sklep w Internecie.

Płatna reklama na Facebooku

Świetnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie do promocji swojego sklepu online Facebook Ads. W pierwszej kolejności rekomendowany jest remarketing, czyli ustawienie reklamy w taki sposób, by docierała ona do wszystkich osób, które kiedykolwiek były na stronie danego sklepu.

Kolejną opcją będzie dotarcie do zimnych kontaktów. Należy utworzyć około 10 kreacji reklamowych z budżetem 5 złotych dziennie. Każda kreacja powinna zawierać inną grupę docelową, grafikę czy tekst. Następnie po kilku dniach trzeba zweryfikować, które kreacje mogą poszczycić się najlepszą konwersją.

W zdecydowanej większości przypadków 2-3 kreacje będą generowały 80-90% ruchu. Zalecane jest zatem zwiększenie budżetu np. do 20 złotych dziennie tylko na 2-3 najlepsze kreacje reklamowe, pozostałe można wyłączyć.

Wykorzystanie grup tematycznych na Facebooku

Należy założyć bloga na stronie sklepu i pisać merytoryczne artykuły rozwiązujące problemy klientów. Jeżeli dana osoba prowadzi sklep online z butami, warto publikować treści dotyczące tej tematyki np. jakie buty wybrać na zimę, najlepsze buty do 100 złotych itd.

Kolejnym krokiem będzie udostępnienie artykułów na tematycznych grupach na Facebooku. Dzięki temu potencjalni zainteresowani przejdą na stronę internetową, by przeczytać artykuł dotyczący najlepszych butów na zimę w tym sezonie. Będąc już na stronie sklepu zorientują się, że można dokonać zakupu tego produktu. Istnieje zatem ogromne prawdopodobieństwo, że merytoryczny artykuł przyciągnie klientów.